A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Сілецький ліцей Кам'янської сільської ради Берегівського району Закарпатської області

Виховна проблема школи

Основна виховна проблема

Сілецького ліцею:

«Розвиток національно - патріотичного виховання в сучасному освітньому просторі.»

Система виховної роботи

Основними напрямами виховної роботи в школі є національно-патріотичне та родинне виховання, спрямоване на формування ціннісного ставлення особистості до суспільства та держави, до людей, себе, природи, праці та мистецтва.

Компонентами системи виховної роботи є:

· співпраця з громадськими організаціями;

· навчальна діяльність;

· методична робота вчителів;

· робота з батьками;

· позакласна робота;

· робота практичного психолога;

· музейна робота;

· шкільне учнівське самоврядування «Лідер»;

· гурткова робота.

Система виховної роботи в школі складається з декількох підсистем:

· навчально-виховний процес на уроках;

· виховні позакласні заходи й інші, які є об’єктами контрольно-аналітичної діяльності за­ступника директора з навчально-виховної роботи.

Педагоги школи намагаються дотримувати єдності функціонування цих двох підсистем, і завдяки цьому забезпечують відповідний рівень виховної роботи.

Основні завдання виховної роботи:

· гуманізація виховного процесу, виражена у створенні умов для всевимірного розвитку особистості, для спонукання її до самоаналізу, самооцінювання, саморозвитку, самовиховання;

· підтримання та зміцнення шкільних традицій, які сприяють створенню загальношкільного колективу;

· удосконалення методичної майстерності клас­ного керівника, спроможного компетентно здій­снювати виховну діяльність;

· розвиток учнівського самоврядування.

Форми, методи, прийоми, засоби виховання:

· ситуаційно – рольові ігри;

· соціально – психологічні тренінги;

· інтелектуальні аукціони;

· колективна справа;

· бесіди;

· диспути, лекції;

· семінари;

· громадська діяльність за межами навчального закладу.

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора