Виховна проблема школи
Основна виховна проблема
Сілецького ліцею:
«Розвиток національно - патріотичного виховання в сучасному освітньому просторі.»
Система виховної роботи
Основними напрямами виховної роботи в школі є національно-патріотичне та родинне виховання, спрямоване на формування ціннісного ставлення особистості до суспільства та держави, до людей, себе, природи, праці та мистецтва.
Компонентами системи виховної роботи є:
· співпраця з громадськими організаціями;
· навчальна діяльність;
· методична робота вчителів;
· робота з батьками;
· позакласна робота;
· робота практичного психолога;
· музейна робота;
· шкільне учнівське самоврядування «Лідер»;
· гурткова робота.
Система виховної роботи в школі складається з декількох підсистем:
· навчально-виховний процес на уроках;
· виховні позакласні заходи й інші, які є об’єктами контрольно-аналітичної діяльності заступника директора з навчально-виховної роботи.
Педагоги школи намагаються дотримувати єдності функціонування цих двох підсистем, і завдяки цьому забезпечують відповідний рівень виховної роботи.
Основні завдання виховної роботи:
· гуманізація виховного процесу, виражена у створенні умов для всевимірного розвитку особистості, для спонукання її до самоаналізу, самооцінювання, саморозвитку, самовиховання;
· підтримання та зміцнення шкільних традицій, які сприяють створенню загальношкільного колективу;
· удосконалення методичної майстерності класного керівника, спроможного компетентно здійснювати виховну діяльність;
· розвиток учнівського самоврядування.
Форми, методи, прийоми, засоби виховання:
· ситуаційно – рольові ігри;
· соціально – психологічні тренінги;
· інтелектуальні аукціони;
· колективна справа;
· бесіди;
· диспути, лекції;
· семінари;
· громадська діяльність за межами навчального закладу.