A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Сілецький ліцей Кам'янської сільської ради Берегівського району Закарпатської області

Тиждень початкової школи

Дата: 10.11.2022 13:52
Кількість переглядів: 69

З 24 жовтня по 28 жовтня в нашій школі проходив Тиждень початкової школи. Він був насичений багатьма різноманітними подіями: цікавими виставками, конкурсами, віртуальними подорожами та захоплюючими змаганнями.

Для успішного проведення Тижня учителі провели підготовчу роботу, яка стосувалася усього Тижня і окремих його етапів. При складанні плану заходів вчителі врахували побажання та інтереси дітей. Для учнів було дуже важливо те, що вони були ініціаторами якоїсь вікторини, конкурсу чи гри. До Тижня початкової школи кожен клас підготував колаж «Життя нашого класу». Яскраві моменти шкільного життя, подорожі, екскурсії, цікаві виховні заходи - саме так бачать учні життя свого класу.Активно пройшов урок-гра «Математична мозаїка» у 1 класах. Першокласники показали свої знання, набуті в школі. Пригадали вірші про цифри, заселили мешканців у будиночки для чисел, розв’язували логічні задачі. А найбільше сподобалось творче завдання: будувати з геометричних фігур тварин. Гра сприяла розвитку математичних здібностей учнів, підвищила інтерес до вивчення математики.

Дітям дуже подобається на перерві та на уроках робити руханки та танцювати. У день руханки та танцю другокласники повторювали руханки, які вже вчили раніше і вивчали нові. Наприклад: «Танці з хом’яками», «Черепах-аха-аха», «Сонечко», «Арам зам зам», руханка-вітання «Привіт, привіт». Учні з великим бажанням виконували всі рухи і танці. 

Хочеться відмітити високий рівень підготовки та проведення свята «Золота осінь» учнями 3-х класів. Всі отримали неабияке задоволення та гарний настрій від виступу учнів. 

Різноманіття квітів, овочів, фруктів втілилися в чудові та цікаві композиції учнів.

Заключний день тижня був присвячений руханкам. На уроці фізкультури четвертокласники брали участь у змаганнях «Ми спритні, сильні, сміливі».

Всі заходи Тижня ми пов’язали з класно-урочною формою роботи та з позакласною роботою. Обидві форми роботи сприяють формуванню знань, умінь, навичок та зацікавленості предметом. Завдання сплановані так, щоб їх розв’язання приносило приємне здивування, а ситуація яка виникала – задоволення.



« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора