A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Сілецький ліцей Кам'янської сільської ради Берегівського району Закарпатської області

Про організацію освітнього процесу у 2022-2023 навчальному році в умовах воєнного стану

Дата: 31.08.2022 13:37
Кількість переглядів: 70

Фото без опису

 
  Фото без опису

 

 

СІЛЕЦЬКИЙ ЗАКЛАД  ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ

ОСВІТИ І-ІІІ СТУПЕНІВ  КАМ’ЯНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ

БЕРЕГІВСЬКОГО РАЙОНУ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ

+вул. Шкільна, 27 с. Сільце,

Берегівський район, Закарпатська область, 90124

(Тел.(03144) 77-2-34,  + silce-school@ukr.net  код ЄДРПОУ 22100156

НАКАЗ

від 31.08.2022 року                                                                                         № 106-о/д

Про організацію освітнього процесу

у 2022-2023 навчальному році

в умовах воєнного стану

 

         Відповідно до статті 42 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, Указу Президента України від 24.02.2022 року №64 “Про введення воєнного стану в Україні”, Закону України від 15.03.2022 року №2136-ІХ “Про організацію трудових відносин в умовах воєнного стану”, Закону України від 15.03.2022 року №2126-ІХ “Про внесення змін до деяких Законів України щодо державних гарантій в умовах воєнного стану, надзвичайної ситуації або надзвичайного стану”, керуючись листом ДСНС від 14.06.2022 року №03-1870/162-2 “Про організацію та укриття працівників і дітей у закладах освіти”, згідно рішення виконавчого комітету Кам’янської сільської ради від 05.08.2022 року №81 “Про організацію освітнього процесу та про умови оплати праці працівників комунальних закладів освіти Кам’янської сільської територіальної громади в період дії правового режиму воєнного стану”, рішення педагогічної ради від 31.08.2022 року №1, з метою організації освітнього процесу у Сілецькому ЗЗСО І-ІІІ ступенів та Сілецькому ЗЗСО І-ІІ ступенів — філії Сілецького ЗЗСО І-ІІІ ступенів під час воєнного стану та створення безпечних умов для учасників освітнього процесу

 

НАКАЗУЮ:

1. Організувати з 01.09.2022 року освітній процес в очній та змішаній  формах з дотриманням норм чинного законодавства України  та вимог і рекомендацій МОН України та ДСНС України.

2.  Дозволити очну (денну) форму здобуття освіти для учнів 1-4-х класів Сілецького ЗЗСО І-ІІІ ступенів та учнів 1-9-х класів Сілецького ЗЗСО І-ІІ ступенів - філії   Сілецького ЗЗСО І-ІІІ ступенів.

3. Організувати змішану форму навчання для учнів 5-11-х класів Сілецького ЗЗСО   І-ІІІ ступенів:

- 1 тиждень 1-4 класи навчаються очно - 5,6 класи 1 група навчається очно, 2 група самостійно вдома за завданнями та алгоритмами, наданими вчителями (потім міняються), 7-9 класи навчаються очно, 10-11 класи — дистанційно,

- 2 тиждень 1-3 класи навчаються очно, 4-6 класи 1 група навчається очно, 2 група самостійно вдома за завданнями та алгоритмами, наданими вчителями (потім міняються), 7-9 класи навчаються дистанційно, 10-11 класи - очно.

4. Затвердити списки І-х та ІІ-х груп класів та їх графік навчання за змішаною формою (додаток 1).

5. Організувати за заявами батьків з 01.09.2022 року для учнів 1-11 класів Сілецького ЗЗСО І-ІІІ ступенів та учнів 1-9 класів Сілецького ЗЗСО І-ІІ ступенів - філії   Сілецького ЗЗСО І-ІІІ ступенів, які тимчасово перебувають за кордоном сімейну форму навчання.

6. Затвердити методичні рекомендації для педагогічних працівників з організації змішаного навчання (додаток 2).

7. Затвердити зміст пам’ятки для батьків “Особливості участі у освітньому процесі організованої за змішаною системою”  (додаток 3).

8. Провести з усіма працівниками закладу освіти інструктажі щодо дотримання вимог охорони праці, безпеки життєдіяльності, пожежної безпеки, цивільного захисту у закладі освіти та профілактики і попередження нещасних випадків серед учасників освітнього процесу.

9. Класним керівника 1-11 класів:

9.1. Організувати проведення із здобувачами освіти вступного та первинного інструктажів з питань безпеки життєдіяльності та зафіксувати у класному журналі.

9.2. Проводити інструктажі щоденно.

9.3. На початку першого уроку та за 5 хвилин до закінчення останнього уроку нагадувати учням про правила поведінки під час сигналу цивільного захисту “УВАГА ВСІМ!” у закладі освіти та на шляху додому.

9.4. Провести роз’яснювальну роботу з батьками здобувачів освіти або особами, що їх замінюють, щодо особливостей участі в освітньому процесі, організованому за змішаною системою.

9.5. Провести роз’яснювальну роботу з учнями щодо навчання за змішаною системою та особливостями застосування елементів освітньої технології “Перевернутий клас”.

9.6. Забезпечити контроль за відвідуванням учнями навчальних занять відповідно до вищезазначеного розподілу по групам.

10. Заступнику директора Сілецького ЗЗСО І-ІІІ ступенів з АГЧ Перуну Ю.П. та завідувачці філії Кельбас О.І.:

10.1. Не допускати до приміщення закладу освіти осіб, що не є здобувачами освіти та працівниками закладу.

10.2. Кожного дня контролювати обстеження території закладу освіти щодо своєчасного виявлення сторонніх предметів, у разі виявлення підозрілих предметів оперативно інформувати правоохоронні органи.

11. Розподілити місця в укритті відповідно розташуванню класів та кількості учнів у них з урахуванням вимог щодо облаштування укриттів (додаток 4).

12. Відповідальність за виконання даного наказу покласти на заступників Сілецького ЗЗСО І-ІІІ ступенів з НВР Брич О.В., Худанич З.Ф., заступника директора з              ВР Будера Н.І., заступника директора з АГЧ Перуна Ю.П. та завідувача філією                 Кельбас О.І.

13. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.

 

 

Директор закладу                                    Світлана Зан

 

 

Додаток 2

до наказу від 31.08.2022 року №106

 

Методичні рекомендації

 

для педагогічних працівників з організації змішаного навчання

 

(для груп, що навчаються самостійно)

 

1. Змішана система застосовується для учнів 4-6 класів, кожен з класів класним

керівником поділено на дві групи І та ІІ, які навчаються потижнево.

2. Розклад занять за очною формою не змінюється.

3. Тема уроку вивчається синхронно обома групами: однією очно, другою

самостійно (методика перевернутого класу), згідно календарно-тематичного

планування з забезпеченням повного виконання навчальних програм.

4. Для учнів, що навчаються самостійно необхідно надати чіткий перелік завдань та

рекомендацій по їх виконанню.

5. Кількість письмових різнорівневих завдань повинна бути підібрана таким чином,

щоб час на їх виконання не перевищував 30 хвилин.

6. Завдання для самостійного опрацювання розміщуються вчителем в електронному

журналі у розділі «Домашнє завдання» до кожного уроку, учень отримує домашнє

завдання відповідно розкладу уроків на день через електронний щоденник.

7. Компонентом домашнього завдання для самостійного опрацювання можуть бути

посилання на засоби візуалізації (відео, презентації, аудіо записи, тощо).

8. При переході групи на очне навчання учитель проводить узагальнення та

систематизацію матеріалу, що вивчався учнями самостійно, дає відповіді на

питання, що виникли, може проводити поточне та контрольне оцінювання.

9. Виконані завдання перевіряються учителями при поверненні групи дітей на

навчання за очною формою і не потребують надсилання засобами електронного

зв’язку учителю.

10. Додатково вчителем можуть застосовуватися технології дистанційного навчання

для груп, які опановують навчальний матеріал самостійно, про що вчитель

інформує відповідну групу зручними засобами електронного зв’язку.

11.Для проведення обов’язкових видів контрольних робіт учитель може обирати

будь-які форми контролю в тому числі і за допомогою Інтернет-ресурсів, які

використовуються при умові дотримання принципів академічної доброчесності

(прозорість, об'єктивність, неупередженість, самостійність виконання).

12.Для організації самостійного навчання учителі школи застосовують електронний

журнал «Єдина школа», Zoom та зручні засоби електронного зв’язку.

13.Учитель, який проводить уроки по заміні під час організації освітнього процесу за

змішаною системою дотримується цих методичних рекомендацій.

14.Відмітка про відсутність учня на уроці в класному журналі (в т.ч. й електронному)

ставиться відсутнім учням лише тієї групи, яка навчається очно.

 

 

Директор закладу                                    Світлана Зан

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 3

до наказу від 31.08.2022 року №106

 

ПАМ’ЯТКА ДЛЯ БАТЬКІВ

«Особливості участі учнів в освітньому процесі, організованому за змішаною системою»

 

1. Змішане навчання організовується для учнів 4-6 класів.

2. Кожен з цих класів поділено на дві групи, які навчаються потижнево.

3. Розклад занять за очною формою не змінюється.

4. Перший тиждень очно в класах  навчаються учні І групи. У цей період учні ІІ групи опановують навчальний матеріал самостійно (методика «перевернутого класу») за алгоритмом і завданнями наданими учителем відповідного предмета на останньому уроці

проведеному в очній формі. На другий тиждень групи міняються місцями: І -

самостійно навчається вдома, ІІ – очно в класі і так далі за виключенням канікул.

5. Тема уроку вивчається синхронно обома групами: однією очно, другою

самостійно (методика «Перевернутий клас»).

6. Завдання для самостійного опрацювання розміщуються вчителем в електронному

журналі у розділі «Домашнє завдання» до кожного уроку, учень отримує домашнє

завдання відповідно розкладу уроків на день через електронний щоденник.

Електронний щоденник для учня підключається з батьківського телефону у

встановленому мобільному додатку «Єдина школа».

7. При поверненні групи на очне навчання учитель-предметник проводить

узагальнення та систематизацію матеріалу, що вивчався учнями самостійно, дає

відповіді на питання що виникли, може проводити поточне та контрольне

оцінювання.

8. Виконані завдання перевіряються учителями при поверненні групи дітей на

навчання за очною формою і не потребують надсилання засобами електронного

зв’язку учителю.

9. Додатково вчителем можуть застосовуватися технології дистанційного навчання

для груп, які опановують навчальний матеріал самостійно, про що вчитель

інформує відповідну групу зручними засобами електронного зв’язку.

10. Учитель визначає форму проведення перевірних робіт.

11. Діти з ознаками ГРВІ, контактні особи з хворими на COVID-19 перебувають на

самоізоляції і опановують навчальний матеріал самостійно. Після одужання

(закінчення періоду самоізоляції) учні повертаються до очного навчання разом із

своєю групою.

 

 

Директор закладу                                    Світлана Зан

 

 

 

            

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 3

до наказу від 31.08.2022 року №106

Місця в укритті відповідно розташуванню класів та кількості учнів у них з урахуванням вимог щодо облаштування укриттів

 

 

Назва

Кількість місць

1 тиждень

2 тиждень

Укриття №1

91

1- Б, 2- Б, 3- Б, 4- А,Б

1- Б, 2- Б, 3- Б, 4- А (підгрупа),

4- Б (підгрупа)6-А (підгрупа)

Укриття №2

88

3-А,   7-А, Б, 8-Б

1- А, 2-А, 3-А, 5-А, Б(підгрупа), 11-В

Укриття №3

56

6- А,Б (підгрупа), 9- А,Б

10- В, 11- А

Укриття №4

28

5- А,Б (підгрупа)

10- А

Укриття №5

23

8- Б

10- Б

Укриття №6

23

8- А

11- Б

 

 

- Учні, які навчаються в класах 5-А,Б,  6-А,Б, 7-Б, 9-Б, 10-А, 11-А,В переходять до укриття центральними сходами.
- Учні, які навчаються в класах 4-А,Б, 7-А, 8-А, 9-А, 10-Б, 11-Б переходять до укриття запасними сходами.

 


 

Директор закладу                                          Світлана Зан


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора